تاثیر آلودگی هوا بر افزایش ابتلا به آسم | بروز بیش‌تر این بیماری در کلانشهر‌ها ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری جاساز ۲۰۹ بسته هروئین از معده ۳ تبعه افغانستانی در هنگ مرزی تایباد نجات کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن خراسان رضوی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مالیات؛ مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است آخرین اخبار از دستگیری عوامل اصلی ربودن «یسنا» (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار پلیس راه نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقدام عجیب طالبان: انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان! بند قانون جوانی جمعیت به‌دلیل کمبود ماما اجرا نمی‌شود آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی+تصویر (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) محور هراز یکطرفه شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی، نجات‌بخش جان پنج بیمار شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در محور نیشابور- کاشمر هفت مصدوم بر جای گذاشت (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه چیز درباره تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ + راهنما آخرین خبرها از پرونده ربایش «یسنا»، دختر کلاله‌ای | ۴ متهم دستگیر شده‌اند آخرین خبر‌ها از وضعیت مناطق سیل‌زده خراسان‌ جنوبی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمدید زمان مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ بی‌ثباتی در کارخانه انسان‌سازی!
سرخط خبرها

ماندگاری بارش‌ها و کاهش محسوس دما تا روز دوشنبه در خراسان رضوی (٢۴فروردین ١۴٠٣)

  • کد خبر: ۲۲۱۳۶۹
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
ماندگاری بارش‌ها و کاهش محسوس دما تا روز دوشنبه در خراسان رضوی (٢۴فروردین ١۴٠٣)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌ها به صورت رگبار توام با رعدو‌برق و در نواحی مستعد، به صورت تگرگ و در نواحی کوهستانی و مستعد، بارش برف و باران پیش‌بینی شده است.

زهرا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، تا صبح دوشنبه بارش‌ها در سطح استان ادامه خواهد داشت. بارش‌ها به صورت رگبار، توام با رعد و برق و در نواحی مستعد، به صورت تگرگ و در نواحی کوهستانی و مستعد، بارش برف و باران پیش‌بینی شده است.

وی افزود: با توجه به رگباری‌بودن و حجم بارش‌ها تا روز یکشنبه ایجاد روان‌آب و احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها وجود دارد. همچنین طی این مدت وزش باد شدید لحظه‌ای توام با گردوخاک، کاهش میدان دید و بروز خسارت دور از انتظار نیست.

گفتنی است، کاهش محسوس دمایی که از امروز آغاز شده تا روز دوشنبه ماندگار است؛ به گونه‌ای که دمای روزانه به طور میانگین بین ١٠ تا ١٢ درجه کاهش و دمای حداقل شبانه در مناطق سردسیر به کمتر از ۵ درجه خواهد رسید.

شایان ذکر است در این خصوص هشدار شماره یک با سطح نارنجی صادر شده است.

به گفته وی، تا صبح روز دوشنبه مشهد بارانی است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١١ و ٢٢ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات به ١۴ درجه و در سردترین ساعات به ٩ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با دمای ۶ درجه و تایباد با دمای ٣٠ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از داورزن با ۶٨ کیلومتر بر ساعت و بیشترین میزان بارش باران از قوچان به میزان ١۵.٣ دهم میلیمتر گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->